AKTUALNOŚCI
OPTYMALIZACJA SKŁADEK ZUS

Optymalizacja skladek ZUS HRBPC
SKŁADKA WYPADKOWA
Składka wypadkowa jest najczęściej nadpłacaną przez przedsiębiorców składką. Stanowi ona w 100% koszt spółki. Nasza propozycja to rozwiązanie oparte na unikalnym know-how, które pozwala osiągnąć znaczne oszczędności dla spółki. Koszty pojawiają się wyłącznie w przypadku wygenerowania faktycznych korzyści dla przedsiębiorstwa, ponieważ pracujemy głównie na bazie success fee.
Nasze rozwiązania są zgodne z utrwalonym orzecznictwem w całym kraju, stąd są one wyjątkowo bezpieczne.
Korzyści:
- Obniżenie kosztów ZUS i zbadanie dokładnego wpływu przekazywanych do ZUS danych na wysokość płaconej składki wypadkowej.
- Zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia w zakresie danych dot. BHP w przypadku kontroli ZUS i PIP.
- Gwarancja ponoszenia najniższych, dopuszczalnych przez obowiązujące przepisy prawne kosztów związanych ze składką wypadkową.
- Przekazanie unikalnej wiedzy, do wykorzystania przez pracowników firmy przez kolejne lata.
- Najlepszy zestaw specjalistów. Do pracy nad projektem zaangażowani są adwokaci, specjaliści ds. BHP, doradcy podatkowi i byli pracownicy ZUS z wieloletnim doświadczeniem.
Projekt realizowany jest do 3 miesięcy od przekazania kompletnych danych do analizy, po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZUS.
AUDYT SKŁADEK ZUS
Przeprowadzamy analizę raportów płacowych, badamy wynagrodzenia, zgromadzoną dokumentację, obowiązujące regulaminy i inne akty wewnętrzne, stosowane wzory oświadczeń, wniosków, umów, ich zgodność z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz z aktualną linią interpretacyjną i orzeczniczą, co pozwala na:
- Wskazanie oszczędności w obszarze składek opłacanych na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych.
- Zmniejszenie negatywnych skutków kontroli ZUS i uniknięcie przypisu składek na ubezpieczenia społeczne, który niejednokrotnie wynosi kilkaset tysięcy złotych. Jedynie pełna świadomość i bieżąca kontrola dokumentów w ślad za zmieniającymi się przepisami i wytycznymi ZUS pozwoli przedsiębiorcy spać spokojnie.